Twoje centrum informacji o Wildlife Park 1 2 3!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............ dziękuję, ale chciałabym, aby tu ktoś był, bo napewno będę miała jeszcze jakieś pytania... uznajmy, że ja jestem uczniem(uczennicą), a Wy nauczycielami...
A propo, mam przeszukiwac teraz komputer w poszukiwaniu Paint.NET, ok mam go, ale w tym folderze są inne pliki i co teraz?
Ostatnio edytowany przez ja (2012-01-28 18:37:26)
Offline
Mod
Nie no, błagam cie. My tylko tak ściągamy ;pp I wgl Mahikun chodzio mi o to, że zawsze bd To Zierze miało jakąś ceche, która już jest w wlp2. nawet jak dasz kotu teklsture szympansa i dźwieki zebry, to to dalej nie bd nic nowego i to mnie drażni.
Ja ci koleżanko nie radze otwierać tych tekstur, tylko jak już to ściągaj i wgrywaj, bo nie ogarniesz. No i możesz se grzebać w tych plikach tekstowych.
Offline
Mod
Ehh... zacytuję nerucię:
mój komputer>dysk lokalny>program files>deep silver>wildlife park 2>cast 1/3>animal
wklejamy texture odpowiednio do folderów "high", "low" i "medium"; wracamy do folderu wildlife park 2 i wchodzimy w folder init odpowiadający folderowi cast! i znajdujemy plik zwierzęcia, zjeżdżamy na sam dół notatnika i w linijce texturelist = ... i dopisujemy nazwę pliku bez dopisku .dds (można dopisać także customizable co pozwoli na wybieranie textury przy kupnie zwierzaka; chancetexturechange = 1.0 pozwoli na zmane textury potomstwa). początkującym radzę skopiować plik init przed zmianą.
Dobitniej podane masz tu: http://www.wildlifepark.pun.pl/viewtopic.php?id=228&p=3
Offline